Big Island

I gr tok jeg og stefar et fly over til en annen y kalt Big Island, hvor vi kjrte litt rundt for se p den fine naturen! Selvflgelig ladet mobilen min ut, men her er de bildene jeg rakk ta som ble bra. Visste dere at i Hawaii m du ha en blomst p hyre side hvis du er singel og venstre hv...

Hawaii~The Wedding

Hawaii~ Day 6

Jeg startet dagen rolig med et fruktfat og to episoder Gossip Girl (min nye avhengighet). Etter det gikk turen til stranden for sole oss og snorkle. Siden det er den internasjonale ostekake dagen mtte vi sklart spise p Cheesecake Factory hvor jeg sklart glemte ta bilde av ostekaken, hehe....

Hawaii~Day 2

I gr tok vi en tur rundt ya der vi blant annet var innom Dole plantasjen og Turtle beach. Vi var s heldige at vi fikk se flere store skilpadder og Aurora svmte nesten p en! Etter det spiste vi en god sjmat middag p Bubba Gump. Aurora overnattet p hotell rommet vrt og n skal vi ned bad...

Hawaii~Day 1

Turen fra Norge til Hawaii tok 26 timer, s etter litt soving, lesing og kortspill ankom vi endelig hawaii klokken 10 p kvelden. Vi ble vi mtt av en svart limousine p flyplassen, noe som ikke var frste gang for meg, men fortsatt utrolig morsomt. Da vi kom fram spiste vi litt og jeg kjpte meg...

Birthday girl

I gr hadde ei av mine aller beste venniner bursdag og vi hadde en episk feiring i byen. Vi spiste p Egon og gikk litt fram og tilbake p torget og skatet til vi endte opp p marinen. Vi hadde s klart ftt helium ballonger p Egon som skapte noen morsomme videoer og utrolig bra minner. Feiringe...

Ssken kjrlighet

De siste dagene har jeg tilbringt med ste-ssteren min Aurora. Vi har skatet rundt i byen p vre nye pennyboard og vi har snakker utrolig mye om Hawaii turen vi skal p i sommer sammen! I og med at hun bor hos en fosterfamilie mtes vi ikke s ofte, s nr vi skal p en to ukers ferie til Hawaii...

Everything Is Better In Rio

Ble helt forelsket i denne toppen fra Cubus s jeg bare mtte ha den! I og med at Small var den minste strrelsen og toppen er fra manne avdelingen, gikk den meg nesten helt ned til knrne. Derfor har jeg klipt den opp. Shortsen er en Levis 501 og solbrillene er Ray Bans.

Konfirmasjon 10.05.14

I gr var det endelig min tur og det fltes egentlig bare s utrolig rart. Det er ikke lenge siden jeg var ei lita jente og n er jeg allerede konfirmert. Herregud hvor raskt tiden gr! Dagen igr var fantastisk, jeg fikk taler, sanger, bildeshow og mtte til og med danse fugledansen. Maten min s...

Stryn

Vanessa Pratchani

17, Trondheim

Jente som bor i Trondheim og elsker reise. Har mange meninger jeg liker uttrykke, mange oppskrifter jeg ser fram til prve og mye mer jeg ser fram til blogge om.